Inooster Gamification Europe’a sponsor oldu

Inooster, Avrupa’nın en büyük oyunlaştırma etkinliği Gamification Europe’a ikinci kez sponsor oldu.

Gamification Europe, uluslararası ekosistemi üyeleri ve bağlı firma temsilcileri ile birlikte iş dünyasından çok sayıda profesyoneli bir araya getiren ve 5 gün boyunca devam eden, global anlamdaki en kapsamlı oyunlaştırma etkinliklerinden biri olarak karşımıza çıkıyor. Bu yıl 5. kez düzenlenen uluslararası etkinlik, 21-25 Mart 2022 tarihleri arasında online olarak gerçekleştiriliyor.

Farklı içerik ve günlük konseptlerle devam eden etkinliğin “Employee Experience” konseptli final gününün ana sponsor olan Inooster, geçtiğimiz yılki etkinliğin ardından ikinci kez üstlendiği sponsorlukla, hem global oyunlaştırma ekosisteminde adından söz ettiriyor, hem de oyunlaştırmanın dahil olduğu yeni dünya iş akışlarında trendleri yakından takip ederek işini geliştirmeye devam ediyor.

25 Mart’ta gerçekleşecek "Go Beyond Expectations In Employee Experience" oturumunda Inooster; Covid19 ile birlikte değişen dünya düzeninde çalışan deneyiminin nasıl şekillendiğinin ve bu zorlu sürecin etkilerinin üstesinden oyunlaştırma ile nasıl gelineceğini paylaşarak, çağrı merkezi personelleri için yapılan kurgular ve çalışanların eğitim gelişim süreçlerinin oyunlaştırılmış öğrenim araçlarıyla desteklenmesi başlıkları üzerinden aktarımlar yapıyor. Ayrıca Inooster’ın farklı sektörlerde, Motivist ve LEX uygulamalarını kullanarak edindiği deneyimleri paylaşarak, oyunlaştırma kullanımının çalışan deneyimi üzerindeki etkilerini gerçek örnekler üzerinden izleyicilerle buluşturuluyor.

Geçtiğimiz yılın son çeyreğinde aldığı yatırımla birlikte İngiltere başta olmak üzere global pazardaki faaliyetlerini hızlandıran Inooster, özellikle İngiltere pazarındaki faaliyetlerini geliştirecek bir adım olarak öne çıkardığı etkinlikle, global oyunlaştırma camiasının bir parçası olarak Türkiye’yi alanında temsil ediyor.

Inooster Bilgi Teknolojileri Kurucusu Murat Yılmaz bu seneki etkinlikle ilgili görüşlerini aşağıdaki şekilde aktardı: 

“Gamification Europe’da üst üste ikinci sponsorluğumuzla birlikte, bilgi birikimimizi paylaşacağımız ve alanımızdaki diğer paydaşlarımızın deneyimlerinden faydalanabileceğimiz için heyecanlıyız. Bu katılımımızla birlikte, oyunlaştırma delegelerimiz ve destekçilerimizle iş birlikleri içerisinde bulunmayı ve hep birlikte yeni pazarlarda büyümeyi sürdürmeyi ümit ediyoruz. Ayrıca Inooster'ın sadece Türkiye'de değil, global arenada da neler başardığını ve başarmaya devam edeceğini göstermek için harika bir platform olduğunu düşünüyoruz.”

“Aradaki tüm sürecin tadını çıkarırken, eski ve verimsiz alışkanlıkları yeniden şekillendirmeyi, bunların yerine daha iyi, daha güçlü ve sürdürülebilir olanları inşa etmeyi amaçlıyoruz. Inooster olarak oyunlaştırmanın gücüne inanıyor ve içinizdeki o süper kahramanı ortaya çıkarmak için çok çalışıyoruz.”

Kariyer
Sosyal Medyayı Kadınlar mı, Erkekler mi Daha Etkin Kullanıyor?

Geçtiğimiz günlerde onuncu yılını tamamlayan Facebook’un  bugün 1,23 milyar aylık aktif kullanıcısı mevcut. Dünya çapında 37 ofis ve 6 binden fazla da [...]

Bunlar İlginizi Çekebilir