Game Kudra İletişim Topluluğu, Kendi Oyunuyla Meydan Okuyor 0

Her biri kendi alanında profesyonel Game Kudra İletişim Topluluğu oyuncuları, herkesin “farklılaşmak” için yol aradığı oyun alanında kurallara meydan okumak, hedef kitlenin zihnindeki kaleleri ele geçirmek, icatlar yapmak için bir araya geldi.

Geleneksel anlayışın dijitale dönüşüm sürecini hızlandıracak projelerle birlikte, gösteri dünyası, kültür-sanat sektörü ve eğlence pazarına da asimile olmadan bir araya geldikleri platformlarında hizmet vermeye başlıyorlar. Game Kudra İletişim Topluluğu, geçmişten ilham alırken gelecekte esin kaynağı olabilme hedefleri için “Deneyimlemenin önem kazandığı pazarlama dünyasında, güçlerimizi birleştirerek var olan oyunun kurallarına meydan okuyor, sonsuz oyun döngüsünde araştırma ve stratejiyle beslenen bir yapı oluşturduğumuzu düşünüyoruz.” dedi.

Game Kudra İletişim Topluluğu’nun başlıca hizmet verdiği alanlar; marka danışmanlığı, kalitatif ve dijital araştırmalar, anne-çocuk ekseninde iletişim çözümleri, kurumsal kimlik, BTL ve ATL hizmetleri, dijital ve sosyal medya çözümleri, UI/UX ve kodlama, sosyal medya yönetimi, dijital mecralarda görsel içerik üretimi, SEO ve analiz raporlama, gösteri dünyasında kariyer yönetimi ve iletişim danışmanlığı.

Basit olabilmenin çok daha karmaşık olduğu günümüzde, özgün bir şekilde geliştirdikleri oyun yönetme sanatı ve zamansız fikirleriyle, Game Kudra İletişim Topluluğu fark yaratmak için oyuna hazır.

Pazarlamasyon Pazarlama, Sosyal medya, Marka Yönetimi, Pazarlama İletişimi, Dijital Pazarlama ve İş Dünyası konularına odaklı bilgi kaynağı.

Bir Cevap Yazın

Üniversite Hayatını Aktifleştiren Mobil Uygulama Üniaktivite 0

Kampüs ve gençlik etkinlikleri bir arada!

Sadece üniversitelilere özel olarak geliştirilen mobil etkinlik uygulaması Üniaktivite, Türkiye genelindeki kampüs ve gençlik etkinliklerini bir araya getiriyor.

Üniversiteli gençlere rehberlik ederek üniversite hayatlarını daha verimli ve eğlenceli geçirmelerini sağlayan Üniaktivite, geçtiğimiz Eylül ayında beta yayınına başladı.

“Üniversite hayatını aktifleştirme” vaadiyle geçtiğimiz Eylül ayında mobil uygulama olarak yayın hayatına başlayan Üniaktivite, üniversiteli gençlerin ilgisini çekebilecek tüm aktivitelerde onlara rehberlik ederek üniversite hayatlarını daha verimli ve eğlenceli geçirmelerini sağlıyor.

iamyouth iletişim ajansı çatısı altında faaliyet gösteren Üniaktivite’nin, Türkiye genelinde birçok organizatör, öğrenci kulübü ve kuruluşun yer aldığı geniş bir gençlik ağına erişimi de bulunuyor.

Çözüm, gençleri iyi tanımaktan geçiyor

Üniversiteli gençlerin; deneyimlerini zenginleştirecek konser, sinema, festival, yarışma gibi etkinlikler ile kendilerine fayda sağlayacak indirim kampanyaları, iş ve staj imkanları, burs vb. fırsatları takip etmek ve yakalamak için yüksek motivasyonları var ve bunlara bir çok farklı kanaldan erişebiliyorlar. Örneğin;

• Arkadaş sohbetleri

• Sosyal medya platformları

• Mesajlaşma uygulamaları

• Kampüs içi panolar ve ekranlar

• Etkinlik, bilet ve gençlik odaklı web siteleri

• TV, basın, dijital, sinema ve outdoor reklam kanalları gibi.

Bununla birlikte üniversiteli gençlerin bu etkinlik ve fırsatlarla buluşma sürecinde bazı engeller bulunuyor:

• Gençliğin dikkatini çekebilen prodüksiyonların, genellikle medya planlama ile çoklu kanal kullanımı yapabilen markalara / organizasyonlara ait olması. Bunun dışında kalan daha niş etkinlik, proje ve kampanyaların kendilerini ön plana çıkarmada yetersiz kalabilmesi,

• Üniversite kampüslerindeki dış katılıma açık olan etkinliklerden diğer üniversitelerdeki öğrencilerin haberdar olmasının zorluğu. Bu nedenle çoğu etkinliği kaçırması ve özellikle kampüs etkinliklerindeki katılım ve fayda oranının düşük kalması,

• Sosyal medyada bir aktiviteden haber alınabilmesi için, bunu düzenleyen marka / organizatörün takip edilmesi veya ilgili duyuruyu paylaşan bir arkadaşa sahip olunması gerekliliği,

• Özellikle etkinlik ve projelerle ilgili arka planda işleyen bir “geri bildirim” ve “rating” sistemi olmadığı için, markaların hangi etkinliğe sponsor olmaları gerektiği konusunda yaşadığı kararsızlık ve bu konuda danışmanlık ihtiyacı bulunması,

• Gençlerin hangi etkinlik, proje, kampanya veya fırsatların kendileri için en uygun olacağı konusunda yaşadığı kararsızlık ve bu konuda yönlendirilme ihtiyacı bulunması.

Gençlere erişim kolaylaşıyor

Bu sorunlardan yola çıkarak çözüm odaklı yaklaşan Üniaktivite;

• Üniversiteli gençlerin «bilgilenme, gelişim ve sosyalleşme» taleplerini doğru karşılayarak hayatlarını kolaylaştırıyor,

• Gençlik etkinliklerini ve fırsatlarını tek çatı altında topluyor,

• Üniversite tabanlı rehber bir mobil uygulamaya ihtiyaç olduğunu görüyor ve yukarıdaki engelleri “fırsata” dönüştürüyor.

Üniaktivite mobil uygulaması sayesinde gençler,

• Üniversite kampüslerinde üniversite birimleri, öğrenci kulüpleri veya kampüs dışında özel bir şirket – organizasyon tarafından düzenlenen gençlik odaklı etkinlik ve fırsatları kaçırmıyor,

• Hangi üniversiteden kimlerin katıldığını görerek yeni arkadaşlıklar kurabilme potansiyeli ile uygulamayı sürekli takip etme ve etkinliklere katılma fırsatı buluyorlar.

Uygulama mağazalarında yayında

Lokasyon bazlı olarak çalışan Üniaktivite mobil uygulaması, Google Play ve App Store’dan ücretsiz olarak indirilebiliyor.

Oyuncak Üreticisi Hasbro, Rakibi Mattel’i Satın Almaya Çalışıyor 0

The Wall Street Journal’in yaptığı habere göre dünyanın en büyük oyuncak üreticilerinden ikisi olan Hasbro ve Mattel birleşebilir. Habere göre oyuncak ve kutu oyunları üreticisi Hasbro, yıllar süren görüşmelerin ardından kendisi gibi ABD merkezli bir oyuncak üreticisi olan Mattel’i satın almak için teklif verdi.

Bloomberg, 2016 yılının başında iki şirketin birleşme için düzensiz aralıklarla birtakım görüşmeler yaptığına dair bir haber paylaşmıştı. Bunun üzerine bu yıl içinde Mattel’in hisse değerleri neredeyse yarı yarıya düştü ve görünen o ki, Hasbro bu durumu bir avantaja dönüştürerek uzun süredir devam eden bu görüşmeleri olumlu bir şekilde sonuçlandırmak istedi.

Barbie, Mattel’in en önemli markaları arasında yer alıyor.

Barbie, Fisher Price ve Hot Wheels gibi önemli oyuncak markalarına sahip olan Mattel, bu yıl düşük satışlar nedeniyle büyük bir sıkıntı yaşadı. Satışlar o kadar düşüktü ki, şirket, hisse sahiplerinin paylarını ödemeyi geçici olarak durdurdu ve birtakım tasarruf önlemlerini hayata geçirdi. Bu yaşananlardan sonra da şirketin hisseleri yaklaşık olarak %50 değer kaybetti. Bununla birlikte geçtiğimiz eylül ayında Toys R Us’ın iflas koruma başvurusu yapmasının da şirketin satışlarını olumsuz etkilediği belirtiliyor. Hatta söylentilere göre Toys R Us’ın bu durumu Hasbro’nun satışlarını da etkilemiş.

Mattel’i bünyesine katmak isteyen Hasbro ise özellikle Disney ile yaptığı lisans anlaşması sayesinde yoluna emin adımlarla devam ediyor. Şirket, bu lisans anlaşması sayesinde Disney’e ait olan Star Wars ve Frozen gibi ünlü yapımların oyuncaklarını üretip satabiliyor.

Mattel’in şu sıralardaki pazar değerinin 5 milyar dolar civarında olduğu belirtiliyor. Söylentilere göre Hasbro’nun Mattel’i satın almak için teklif ettiği rakam ise 11 milyar dolar civarında. Bu satın alma gerçekleştiği takdirde ABD’nin en büyük iki oyuncak üreticisi birleşmiş olacak. Bu ciddi söylentiden sonra bu önemli birleşmenin yakın zamanda resmiyete kavuşması olası gibi görünüyor.

GELİŞMELERİ
KAÇIRMAYIN!
Haftalık bültenimize
ücretsiz kaydolun!
BİZE KATIL
close-link
Marketing Meetup
 

ERKEN
KAYIT FIRSATI


Zekânın iş dünyasına neler getireceğini konuşuyoruz
Orada Olmalıyım

Sektörü buluşturan etkinlikte siz de yerinizi ayırtın!
close-link
GELİŞMELERİ KAÇIRMAYIN
Haftalık bültenimize ücretsiz kaydolun, sizi gelişmelerden haberdar edelim.
BİZE KATIL
close-link
Marketing Meetup Intelligence

Zekânın iş dünyasına neler getireceğini konuşuyoruz
Erken Kayıt Fırsatı
close-link








Önümüzdeki yıllara
damgasını vuracak
trendleri derledik.
Raporu İndir

*Ücretsizdir.
close-link


 

Zekânın iş dünyasına neler getireceğini konuşuyoruz
Erken Kayıt Fırsatı
close-link