Şimdiye Kadar 1000’in Üzerinde Başvuru Alan GarantiPartners’ın Girişimlerine Bir Bakış

ekran-resmi-2016-11-29-17-23-18Yeni fikirlerin gelişmesine katkıda bulunarak girişimcileri her alanda desteklemek amacıyla 2015’ten bu yana faaliyet gösteren GarantiPartners Hızlandırma Programı, 2016 içerisinde Girişim Üssü’nü de hizmete açtı. GarantiPartners Girişim Üssü’nde girişimcilere, 900 metrekarelik bir alanda fiziki ofis imkânının yanı sıra mentorluk, özel eğitimler, Garanti ile işbirliği fırsatları, ticari referans, çeşitli danışmanlıklar, pazarlama ve PR destekleri, iş ağı kurma ve bulut hizmetleri gibi birçok alanda destek sunuluyor.

Toplamda 12 aylık süreyle faydalanılabilen GarantiPartners’ın kapısının, yeni iş kuran, yeterli sermayeye ulaşmak ve fikrini anlatmak isteyen, ancak gerekli yol ve kaynakları bilmeyen erken aşama tüm girişimci ve KOBİ’lere açık olduğunu da belirtelim.

Programa kabul edilen girişimcilere, tecrübeli mentorlar eşliğinde uzun vadeli bir yol haritası hazırlanıyor. Yol haritasıyla paralel oluşturulan çalışma planında, büyümeye yönelik bir İK planlaması ile işletmenin mevcut kaynaklarını optimum düzeyde kullanmasını sağlayacak ve operasyonel verimliliğini artıracak bir strateji belirleniyor. Bunların yanı sıra, yine mentorluk ve danışmanlık kapsamında, şirketleşme süreci yönetimi, marka tescil ve patent ile devlet desteklerine başvuru gibi alanlarda destek sunularak girişimlerin yüksek bir ivmeyle büyümesine olanak sağlandığını da söylemekte fayda var.

GarantiPartners’a başvurular www.garantipartners.com adresindeki internet sitesi üzerinden gerçekleştiriliyor.

GarantiPartners girişimlerine, kendi hikayelerini sorduk

Fiyongo

Nedim Karasu – Eş Kurucu

logo

“Türkiye, hediye vermek için bir neden gerekmeyen, ‘içinden geldi‘ diyerek hediye alınan, bir şeyler ısmarlanan, doğum günü kutlanan, Anne ve Babalar gününü asla es geçmeyen açık bir toplum yapısına sahip. Çıkış noktamız hem hediye vermenin sıcaklığını kaybettirmeyecek hem de insanların hayatını kolaylaştıracak bir uygulama yapmaktı. Fiyongo hem hediye vermenin ve almanın duygusallığını ve sıcaklığını koruyan, hem de kullanıcılarına sevilen markalara ait onlarca ürün seçeneği sunan bir uygulama.

Fiyongo olarak Garanti Bankası’nın yeni uygulaması GarantiOne üzerinden hediye gönderimi entegrasyonunu gerçekleştirdik. Garanti Bankası’nın Ekim ayında lansmanını yaptığı, 18-25 yaş segmentini hedefleyen yeni uygulaması GarantiOne içerisindeki hediye gönderme entegrasyonunu, “White Label” servis olarak gerçekleştirdik. İlk kurumsal çalışmamız olan projemizde, Fiyongo ara yüzünde yer alan markaları Garanti Bankası’na sunuyoruz.”

 

SeçElektrik

Arman Gürkan – Kurucu

sec%cc%a7elektrik-logo-kare-w-back“2010 yılından beri kendi kurucusu olduğum çevre ve enerji finansmanı danışmanlık şirketi ile sektörün içerisindeyim.  Şu ana dek gördüğüm en büyük problem, teknoloji geliştiren kurumların ve ekiplerin, ürünlerini müşterinin ihtiyaçlarına göre pozisyonlamakta yaşadıkları zorluklardı.  Katıldığım Carbon Expo’da, Barcelona Valisi Xavier Trias’ın sözleri hep kulağımda çınlıyordu;

“…annem, Barcelona’nın kenar mahallelerinden birinde, elektriksiz bir evde doğdu, hayatı boyunca elektriğe erişmek için çalıştı, işin gerçeği bu insanlara elektriği açmamalarını tavsiye ettiğimizde olumlu karşılanmayacağız, iş insanları olarak sizin göreviniz, enerji verimliliği konusunu bu durumu “feasible” bir modele getirmektir, gerek teknoloji ile gerek ticari mekanizmalarla…”

Biz Seçelektrik.com olarak, bu yaklaşımı işimizin merkezine yerleştirdik ve enerji verimliliğinin ilk adımı olan “önce doğru enerji tedariki” prensibiyle yola çıktık. Türkiye’de yapılan reformlar sonucu, tüketicilerin istediği elektrik tedarikçisini seçebiliyor olması, hayallerimizi gerçekleştirmemiz için bir olanak sağladı.

Hizmetimiz yeni ve yenilikçi; dolayısıyla hayata geçirmek ve tüketiciye anlatmak çok kolay olmadı, bu dönemde stratejik bir partner arayışımız sürmekteydi ve GarantiPartners programıyla tanıştık. Aslında, bu stratejik ilişkiye pozitif ön yargıyla başladık, ne de olsa Garanti Bankası’nın programı ‘en iyisidir’ şeklinde bir düşüncemiz vardı. İtiraf etmeliyim, çok zor beğenen bir insanım, ama GarantiPartners, gerçekten ekibimize desteklendiğimizi hissettirdi. Girişim dünyasına bakış açıları inanılmaz yenilikçi ve ihtiyaçlara inanılmaz bir hızla cevap veriyorlar. Yani şunu anladım, gerçekten yenilik yapmak istiyorsak, GarantiPartners yanımızda olacak”.

Poltio

Kurucular: Ahmet Tosun, Güney Can Gökoğlu, Vildan Ay ve Banu Güler

poltio_01

“Poltio, herkese “toplumun nabzını” tutma yeteneği veren bir sosyal network yaratma hayaliyle Ağustos 2014’te ortaya çıkardık. Kullanıcılarına istedikleri konuda anketler, testler, kısa süreli sürpriz sorular oluşturma imkânı veriyoruz.

Poltio’yu sadece son kullanıcılar değil mecralar da aktif olarak kullanıyor. Hürriyet, Lig TV, Yeni Şafak, Zaytung, MarieClaire gibi pek çok farklı mecra ziyaretçilerine soru yöneltmek için Poltio’da oluşturdukları anketleri sitelerine yerleştiriyor. Yayıncılar böylece içeriklerini interaktif hale getiriyor. Son dönemde çok popüler olan test ve sürpriz soru formatlarını kullanarak sayfa görüntülenme sayılarını da yükseltiyor.

Garanti Partners hızlandırma programı ile öncelikle programın  parçası olan Garanti Partners Girişim Üssü’nde çalışmaya başladık. Bir çok farklı girişimle tanışma ve işbirliği yapma şansımız oldu. Garanti Partners sayesinde Silikon Vadisinde toplantılara katılarak yurt dışı stratejilerimizi daha net bir biçimde şekillendirdik. Ayrıca hem Garanti Bankası ile hem de verdikleri destek sayesinde birçok farklı kurumla işbirliği yapma şansı yakaladık.

Poltio.com’da bugüne kadar 76 binin üzerinde soru soruldu, verilen oy sayısı ise 80 milyonu geçti. Türkiye’nin 9 büyük yayıncısının ve birçok markanın kullandığı Poltio’da aylık kullanılan oy sayısı 10 milyon seviyelerine kadar yükseldi.

2017 için en önemli hedefimiz yeni ürün geliştirme odağında devam etmek, mobil aplikasyonumuzu çıkarmak,  iş ortağı ağımızı genişletmek ve projeyi yurtdışına taşımak olacak.”

 

Otsimo

Hasan Zafer Elcik – Kurucu

otsimo280x100

“Otsimo’dan önce size otizmden ve hayatımdan bahsetmek istiyorum. Ben otizmli bir kardeşe sahibim. O konuşamıyor, kendi başına dışarı çıkıp yemek yiyemiyor ve eğitime 5 dakikadan fazla odaklanamıyor.

Her 68 insanın 1’i otizmli. Bu tüm kanser hastalarının yaklaşık 3 katından fazla. Otizmin neden kaynaklandığı bilinmiyor. Tek çözüm yöntemi erken ve yoğun eğitim. Ancak otizmli çocuklar eğitime ulaşamıyor. Türkiye’de otizmli çocukların sadece %5’i eğitim alabilirken %95’i kaderlerine terk ediliyor. Eğitim alan çocuklar ise eğitime 5 dakikadan fazla odaklanamıyor.

Bir gün fark ettim ki, kardeşim okuma yazma bilmemesine ve konuşamamasına rağmen tabletle oynayabilirken, bu aktiviteye 50 dakikadan daha uzun süre odaklanabiliyor. İşte bu yüzden Otsimo’yu yarattık.

Otsimo, otizmli çocuklar için eğitsel oyunlara ve bu çocukların aileleri için eğitim ve takip platformuna sahip. Amacımız otizmli çocukların eksik kalan eğitimini tablet aracılığıyla evde tamamlamak ve bu çocukları topluma kazandırmak. Otsimo Çocuk, etkinliği kanıtlanmış ABA eğitim modelini eğitsel oyunlarla tabletlere getiriyor. Bu sayede aileler çocuklarının eğitimini daha ileriye götürebiliyor. Otsimo 100 milyondan fazla kişinin hayatına dokunacak ve biliyoruz ki şu an geleceği değiştiriyoruz!”

 

 

En Değerli Gelişmeleri Size İletmek İstiyoruz

Mail listemize abone olun!

Son bir adım kaldı. E-postanızı kontrol edin. (Gmail kullanıcısıysanız "promotoions" kısmına bakabilirsiniz.

Ops! Bir hata aldık, tekrar deneyebilir misiniz?

Pazarlama alanında Türkiye'nin en çok okunan blogu : Pazarlamasyon'un kurucusu.

Bir Cevap Yazın

Oğuzhan Başeğmez ile SOR’UN Üzerine…

Son dönemin en popüler konularından biri chatbot’lar. Kullanıcılarla sohbet edebilen özel bilgisayar yazılımları olan chatbot’lara, sağladığı çeşitli avantajlar nedeniyle son dönemde birçok marka ilgi gösteriyor. Bu alanda markalara özel chatbot hizmeti sunan şirketlerden biri de SOR’UN. Pazarlamasyon olarak biz de SOR’UN şirketinin kurucularından biri olan Oğuzhan Başeğmez ile bir röportaj gerçekleştirdik.

Serdar Altan: Sizi ve SOR’UN ekibini tanıyabilir miyiz?

Oğuzhan Başeğmez: SOR’UN’un iş geliştirmeden sorumlu kurucu ortağıyım. Galatasaray Üniversitesi, işletme bölümü mezunuyum. SOR’UN’dan önce finans ve telekomünikasyon sektörlerinde iş geliştirme uzmanı olarak görev yaptım. Öğrencilik ve çalışma hayatımda her zaman girişimcilik ve dijital ekosistemin içerisindeydim. Şanslıyım ki, kendi girişimimizde okuduklarımızı tecrübe etme fırsatı bulduk.

SOR’UN’u Anıl Kiper, Ozan Bozukurt ve Özgür Doğan ile birlikte 4 kişi kurduk. Halen de yola birlikte devam ediyoruz. Takımda Anıl ürün yönetiminden, Ozan chatbot ve mobil uygulama yazılımlarından, Özgür ise genel olarak tüm teknik sistemden sorumlu diyebiliriz.

S:SOR’UN tam olarak nedir?

O: SOR’UN markaların tüm chat kanallarını, ister agent ister bot ile yönetmesini sağlayan online bir platformdur. Şu an için sistemimize bağlı 6 adet chat kanalı var. Bunlar; webchat, appchat, BiP, Facebook Messenger, SOR’UN mobil uygulaması ve web sitesidir. Bu kanalların arkasına akıllı botlar yazarak, markaların daha az bir maliyetle talepleri yönetebilmesini sağlıyoruz.

S: Böyle bir iş kurma fikri nasıl ortaya çıktı?

O: İnsanların konuşmaktansa, mesajlaşmayı tercih ettiğine dair dünyada çok ciddi araştırmalar var. Biz de bu deneyim neden markalar ve insanlar arasındaki iletişimi de değiştirmesin dedik. Bu amaçla şirketimizi kurduk. Vizyonumuz da tüketicilerin ve markaların tüm ilişkisini mesajlaşarak kurabileceği bir dünya oluşturmak. Bu vizyonda çalışmaya devam ediyoruz.

S: SOR’UN şirketlere ne gibi avantajlar sağlıyor?

O: SOR’UN, şirketlere öncelikle ciddi bir maliyet avantajı yaratıyor. Araştırmalara göre chat hizmeti, telefon çağrılarına göre %17 – %30 arasında bir maliyet avantajı sağlıyor. Bunun arkasına chatbot desteğini de eklersek bu maliyet avantajı %50’lere yaklaşıyor. İkinci olarak, markalara yeni satış kanalları yaratıyoruz. Chat kanallarımız ile markaların hiç dokunmadığı müşteriler ile iletişime geçip yeni satış fırsatları yaratmalarını sağlıyoruz. Son olarak da markalara müşteri memnuniyetlerini anlık olarak ölçme fırsatı veriyoruz. Tüm kanallarımızdaki konuşmaları, kullanıcılara puanlatarak markalara iletiyoruz. Bu sayede hızlı bir şekilde müşteri memnuniyetini ölçümleyebiliyoruz.

S: Bu zamana kadar gerçekleştirdiğiniz en kapsamlı proje hangisiydi?

O: Aslında bizim için önemli olan tek bir proje değil, bugüne kadar geldiğimiz nokta önemlidir. Türkiye’nin en büyük markalarına hizmet veriyoruz. 1,5 yılda geldiğimiz bu noktada, SOR’UN olarak varlığımızı markalara benimsettik ve hizmet verdiğimiz alandaki önemli oyunculardan biri olduk. Bu yüzden en önemli projemiz, şu ana kadar yaşadığımız tüm süreç diyebiliriz.

S: SOR’UN’un kullanım istatistiklerine dair neler söyleyebilirsiniz?

O: Platform üzerinden şu ana kadar 200.000’e yakın tekil kullanıcı, 300.000’in üzerinde konuşma gerçekleştirildi. SOR’UN dashboard’u şu an toplam 450 temsilcinin önünde açık.

S: Gelecek planlarınız arasında neler var?

O: Vizyonumuza ulaşmak için çalışmaya devam edeceğiz. Müşterilerin markalar ile olan tüm ilişkisini mesajlaşma kanalları üzerinden yapabilmek istiyoruz. Bunun için de ödeme entegrasyonu ve pazarlama otomasyonu geliştirmelerini en kısa zamanda hayata geçirmek istiyoruz.

En Değerli Gelişmeleri Size İletmek İstiyoruz

Mail listemize abone olun!

Son bir adım kaldı. E-postanızı kontrol edin. (Gmail kullanıcısıysanız "promotoions" kısmına bakabilirsiniz.

Ops! Bir hata aldık, tekrar deneyebilir misiniz?

Esra Baykal Güçlü ile Game Kudra İletişim Topluluğu Üzerine…

Serdar Altan: Esra Hanım, öncelikle biraz kendinizden bahseder misiniz?

Esra Baykal Güçlü: 1999 yılında sektöre reklam yazarı olarak başladım. 2001 yılına kadar reklam yazarlığı, seslendirme, eğitmenlik gibi görevlerde bulundum. 2001 yılı itibarıyla yüksek lisansımı tamamlarken stratejik planlamanın gelecek yüzyıl için değerini öngörerek bu alana geçiş yaptım. LeoBurnett gibi çok değerli bir okulda, sektörün en önemli yöneticilerinden eğitim alarak kariyerime devam ettim. Temeli sağlam atılan bu eğitimim, beni McCANNErickson, MovidaPlus MAP, Art Grup (3 ülkeden sorumlu Stratejik Planlama Direktörü’ydüm – Azerbaycan, Arnavutluk ve Türkiye) ve The Reklam gibi bilgimi, hedeflerimi ve birikimlerimi taş taş üstüne koyarak geliştirmemi sağlayan kurumlarla ve yöneticilerle bir araya getirdi.

2012 yılı itibariyle Game Kudra öncelikle stratejik iletişim danışmanlığı, “anne – çocuk ekseninde” iletişim çözümleri ve kalitatif ve dijital araştırma alanlarında hizmet veren bir kurum olarak hayatına başladı.

2017 itibariyle bir yenilik yaptık ve yapımızı “iletişim topluluğu” olarak dönüştürdük. Mayıs ayı itibarıyla değerli iletişimci arkadaşlarımla birlikte farklı uzmanlık alanlarında da hizmetler sunmaya başlıyoruz.

S: Game Kudra İletişim Topluluğu’nun var olma nedenini anlatır mısınız?

E: Değişen ekonomik şartlar, markaların / kurumların ve gösteri dünyasındaki kişilerin beklentileri, yırtıcı rekabet ortamı ve herkesin “farklılaşmak” için bir yol arama çabası bizde korku yerine bir heyecan uyandırdı. Çünkü biz, halihazırda kendi alanlarında oyun kurallarını bozan, zihni sinir bakış açısına sahip, multidisipliner çalışan uzmanlarız. Birbirimizden beslenerek, bu bakış açılarını birleştirip,  Game Kudra İletişim Topluluğu platformunda asimile olmadan bir araya getirmeye karar verdik. Güçlerimizi birleştirerek var olan oyun kurallarına meydan okuyan, sonsuz oyun döngüsünde alternatifli yol haritaları ve açılımlar sunan bir platforma dönüşmeye karar verdik.

Bu herkese açık bir platform. Farklı kurum ve kişiler, bizim platformumuzda kendilerine yer bulabilir. Markalar, ajanslar, kişi ve kurumlar da bu platform içinde ihtiyaçlarına uygun ekiplere ulaşıp zafere giden yolda doğru takımlarla çalışma imkânı bulabilir.

S: Ajans birleşmeleri son dönemde revaçta. Bu, kaybolmamak için tercih edilen bir yol olmaya başladı. Sizin farkınız ne?

E: Biz, iletişim dünyasını büyük bir oyun tahtası gibi görüyoruz. İçinde bulunduğunuz pazar, eğlence sektörü, kültür sanat sektörü, ajans dünyası, ürün ve marka dünyası olabilir. Her durumda bu pazar, kocaman bir oyun alanıdır. Ve siz, bu pazarda müşterilerinizin, tüketicilerinizin zihninde bir konumu / alanı / kaleyi ele geçirmek için köşe kapmaca oynarsınız. Rakiplerinizi alt etmek için iyi bir ekiple, doğru tüketici ihtiyaçlarına, akılcı stratejilerle yanıt vermek zorundasınızdır. Hatta bu da yetmez, oyunun kurallarını manipüle etmek için icatlar da yapmanız lazım.

Bizler de bu yapı içerisinde kendi güçlerimizi, rollerimizi belirledik. Herkesin kendi uzmanlığı var. Bu uzmanlık alanlarında tekil hizmetler de sunuyoruz. Bir arada iş yapmamız gerektiğinde de adil çalışma şartları içinde birbirimizi destekliyoruz.

Farkımız, herkesin “farklılaşmak” için yol aradığı oyun alanında kurallara meydan okuyan, benzerliklerden dahi derin düşünme, içgörü çıkarma ve sadelikle, basitlikle sektörde kullanılmamış ama devşirilmiş yöntemlerle ilerliyor oluşumuz.

Dijital dünya, sosyal medya diyor herkes, ama aslında hepimiz için hala yeni bir alan. Standart yatırımlar dışında işler nadiren yapılıyor. Biz dijital dünya için bile farklı modeller, açılımlar sunacağız. Örneğin, alışveriş siteleri, internet siteleri işlerliklerini henüz kanıtlayamadılar, hala tüketicilere ulaşmakta zorlanıyorlar. Oysa biz her şeyin temelinin, tüketici zihnini doğru okumak olduğunu biliyoruz. Dijital araştırma ve strateji ile beslenen, kurduğunuz sitenin daha fazla trafik almasını, daha işler olmasını sağlayan ulaşılabilir fiyatlara hazırladığımız modellerimiz var.

Gösteri dünyası, sinema, diziler, müzik sektörü, oyuncular… Bunlar, her daim marka olmak ve sürdürülebilirlik için çabalayan “ürünler” bize göre. Onlar için bile daha önce uygulanmamış bakış açılarına ve yaklaşımlara sahibiz. Farklı dijital klipler, diziler ve sinema sektörü için kalabalıkta kaybolmayacak, tüketicinin heyecanla takip etmesini sağlayacak, yine araştırmalardan yola çıkan ve dijitalle desteklenen, “sürdürülebilir reyting” sağlayacak modellerimiz var.

Illüstrasyon yükselen bir değer, çünkü öze inmeyi, biricik olmayı gerektiriyor. Bu anlamda da değerli isimlerle çalışıyoruz.

Hatta kendimiz için bile özel bir dünya yarattık. Her birimizin bir karakter kartı, bu kartta yer alan güçleri var. Diyorum ya, her şey bir oyun ve biz, bu oyunda kendimiz de eğleniyoruz. Bizimle yola çıkan herkes için de sürdürülebilir ve etkileyici bir dünya vaat ediyoruz.

S: Game Kudra İletişim Topluluğu hangi sektörlere, ne gibi hizmetler verir?

E: Game Kudra İletişim Topluluğu, ekonominin daralmaya başladığı bu dönemde, öncelikle stratejik planlama hizmetini outsource etmek zorunda kalan reklam ajanslarına, özellikle konkur dönemlerinde hizmet sunarken markalara danışmanlık hizmeti, daha ulaşılabilir rakamlara dijital strateji, “anne – çocuk ekseninde” iletişim danışmanlığı, sosyal medya ve internet siteleri için işlevsellik araştırmaları hizmetleri sunmaktadır. Sinema ve dizi sektörü için ilk günden hedefi, reytingi belirlenmiş, riski minimize edilmiş yapımları hayata geçirmenin yol haritalarını sunmaktayız.

Özünde yaptığımız; dijitalle yoğrulmuş, altında araştırma ve stratejinin gücünü barındıran “iletişim sanışmanlığı” hizmetleridir. Kişi, kurum veya markanın geleneksel, dijital ve sosyal mecralarda iletişim yol haritasını kurgularız. Firmalar, bu yol haritası ile Game Kudra İletişim Topluluğu çatısı altında aksiyona geçebilir ya da kendi ajansları ile yola devam edebilir.

Bunun yanı sıra, dijital dünyanın yükselişi ile birlikte ayakları yere basan, geleceği bugünden öngören, kullanıcı dostu, farklı çözüm önerileri geliştiren dijital çözüm hizmetleri konusunda uzman olan Niffob kurucusu Gürkan Bayındır ile birlikte hizmet sunuyoruz.

Dijital dünyada sürdürülebilir ve fark edilir olmanız için iyi bir içerikle, doğru görsel açılımlarla hikâyenizi oluşturmanız şarttır. Bu nedenle içerik yönetimi anlamında da değerli projelere imza atmış olan Barış Aydın liderliğindeki Drampa ile çalışıyoruz. Drampa, bahsettiğimiz farklı modeller, ölçme – değerlendirme, optimizasyon, video ve fotoğraf desteği konularında iş ortağımızdır.

Illüstrasyon; oyunun, karakterin ve dijital dünyanın önemli bir unsuru bize göre. Bu alanda da gelecek vaat ettiğine inandığımız, yetenekleri ile övündüğümüz Buğra Erke ile çalışıyoruz.

Ayrıca bizce oldukça heyecanlı bir alan olan, en agresif ve rekabetin kıran kırana olduğu kültür, sanat ve eğlence alanında iletişim stratejisi hizmeti de sunuyoruz.

Biliyorsunuz, gün geçmiyor ki müzik, sanat ve sinema dünyasında yeni bir insan kendini tanıtmaya çalışmasın. Hatta, halihazırda var olanların bile, kariyer yönetimlerinde yapılacak küçük bir hata nedeniyle konumlandırmaları değişebilir. İletişim stratejisi, her sektör için elzem. Bir basın toplantısını, sıradan bir röportajı, sokakta yakalanma anlarını, yeni bir sinema filmi, dizi veya albümü doğru iletişim kanalları ve stratejilerle, nasıl kişinin, kurumun hedeflerine hizmet eder hale getirilebileceğinin yol haritasını müzik, sanat ve eğlence dünyasının önemli bir iletişim stratejisti ve sanatçı menajeri olan Eda Şenyurt ile sunuyoruz. Ayrıca bir diğer iş ortağımız da müzik yapımcılığı, edisyon ve menajerlik alanında uzman bir isim olan Zeynep Göktürk Gürel.

S: Peki, dijital dünyanın dengesini nasıl takip edeceksiniz, buradaki açılımlarınız neler?

Esra: Barış Aydın ve Buğra Erke, alanlarında doğru içerikler, sonsuz oyun kurgusunda, rakiplere karşı sizi bir adım öne geçirecek fikirler, modeller ortaya koyan isimler. Biz bu güç ile sosyal medyada, sanat dünyasında daha önce uygulanmamış tekniklerle, adımızdan söz ettireceğimize eminiz.

Bunun yanı sıra Gürkan Bayındır, yenilikçi ve özgün UI/UX kullanımlarında sürdürülebilir SEO ve fark yaratan, harekete geçiren sosyal medya açılımlarında en önemli isimlerden bir tanesidir. Biz, her dijital açılımı müşterisine özel tasarlayan bir kurumuz. Bizde hazır şablonlar yok. Bu nedenle paketlerimizde her zaman araştırma yer alıyor. Önce dinliyoruz, analiz ediyoruz, sonra harekete geçiyoruz. Aksi halde yatırımı yapılan, ancak işlevselliği düşük ürünler ortaya çıktığını düşünüyoruz. Biz, hayal kırıklığı yaratmayan yatırımların mimarıyız.

Bunlar neden önemli? Günü yakalayan özgün tasarımlar ve yenilikçi yöntemlerle kullanıcı odaklılığını ön plana çıkartmış çalışmalar, kişinin kendisini daha rahat ve güvende hissetmesini sağlıyor. Böylece kendini markaya daha yakın buluyor. Masaüstü, tablet ve mobil cihazlara uyumlu tasarımlar, kolay erişimi ve kullanım konforu nedeniyle ziyaretçilerin beğenisini daha çok kazanıyor. Markayı sıcak bulan tüketicinin de izleme ve sadakat oranı artıyor.

S: Aynı şekilde SEO’yu sürdürülebilir yapmak neden önemli?

Günümüzde bir konu üzerinde araştırma yapmak için öncelikle arama motorları kullanılıyor. Bu yüzden arama motorlarında bir konu hakkında bir bilgi sorgulandığında dijital alanda bulunabilir olmak çok önem kazanıyor. Değişen trendlerin ve rakip markaların SEO konusunda çalışmalarından dolayı, düzenli bir şekilde SEO çalışmalarını sürdürmek gerekiyor. Detaylı analizlerin sonucunda yapılan SEO, dijital varlığınızı ön plana çıkartıyor.

Biz, her alanda ve pazarda olduğu gibi dijital dünyada da yenilikçi ve özgün adımlarımızla zamana kafa tutmak isteyen kurum ve kişiler için üretimlerimize devam ediyoruz.

S: Game Kudra İletişim Topluluğu’nun bir iletişim modeli var mıdır?

E: Tüm kurumların, danışmanların ve ajansların illa ki bir modeli oluyor. Açıkçası biz, yaptığımız işte konunun özüne inmeye, basit ve anlaşılır olmaya önem veriyoruz. Adımız olan Game Kudra’dan ve her türlü rekabete karşı hazır olmak isteyen markaların taleplerinden yola çıkan bir oyun yönetme sanatımız var.

BE GAMER
Dijital dünyada veya konvansiyonel yatırımlarınızda entegre bir yol haritasını çıkarmanızı ve sürdürülebilir olmanızı sağlıyor. Büyük çıkışlar yaparken bir anda kaygan zeminde patinaj yaparken bulabilirsiniz kendinizi. Biz her türlü önlemi alarak, elimizdeki “değerleri” her daim talep edilir hale getirmeyi amaç ediniyoruz.

BE EXPLORER
Oyun alanının kurallarını, eksiklerini, ihtiyaçlarını, kuralları bozmanın yollarını anlamak için yapılan analiz dönemidir. Ulaşılabilir araştırma modelleri üzerinden işler, dijital yatırımlar, ünlü analizleri, dizi ve sinema senaryolarının cazibesini, sürdürülebilir etkileşimin anahtar unsurlarını ortaya çıkarır.

BE AGENT
Oyunbozanları, kale yıkanları, en güçlü rakipleri, zayıf halkaları, markaya özel oyun kurgusunda avantaj sunacak kısa yolları analiz ettiğimiz dönemdir. Oyun alanında sürekli talep yaratmanın yolu, tüketicileri anlamaktan geçiyor. Onların kalesini içten fethetmek için nerelerde, ne yaşadıklarını anlamalı ve dirsek temasını kaybetmemeliyiz. Bu aşamada hayatlarının içine giriyor, onlardan biri oluyor, kalplerine ve zihinlerine dokunuyoruz. Tüketicilerin zihnindeki köşe kapmaca oyununda size en uygun, en güçlü, en talep yaratacak kaleyi inşa ediyoruz.

BE TEAM
Zafere ulaşmanız için “Game Kudra İletişim Topluluğu” içinde size hangi takımımız uygunsa onlarla bir araya geliyor, yol haritanıza uygun icatları, taktikleri, fikirleri dinliyor ve savaş alanına en güçlü halinizle çıkıyorsunuz.

BE GAME STARTER
İşte şimdi oyun başlıyor! Ele geçirmeye çalıştığımız kale için harekete geçeceğiz. 360 değil, 720 derece icatlarımız, kanallarımız ve zamansız fikirlerimizle var olmak istediğiniz dünyayla sizi buluşturuyoruz.

S: Son olarak eklemek istediğiniz bir şey var mıdır?

E: Bir oyuna var mısınız :)

En Değerli Gelişmeleri Size İletmek İstiyoruz

Mail listemize abone olun!

Son bir adım kaldı. E-postanızı kontrol edin. (Gmail kullanıcısıysanız "promotoions" kısmına bakabilirsiniz.

Ops! Bir hata aldık, tekrar deneyebilir misiniz?

GELİŞMELERİ
KAÇIRMAYIN!
Haftalık bültenimize
ücretsiz kaydolun!
BİZE KATIL
close-link
GELİŞMELERİ KAÇIRMAYIN
Haftalık bültenimize ücretsiz kaydolun, sizi gelişmelerden haberdar edelim.
BİZE KATIL
close-link